Czy Twoja strona internetowa jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?

Google od pewnego czasu kładzie duży nacisk na dostosowanie stron WWW do wszelkich urządzeń na których wyświetlane są strony Internetowe. To dostosowanie do wszelkich urządzeń to tak zwana responsywność całego serwisu Internetowego. W uproszczeniu można powiedzieć, że obecne strony internetowe muszą być czytelne na wszystkich urządzeniach zaczynając od komputerów i tabletów aż po smartfony. To właśnie wielkość i przekątna wyświetlacza mają wpływ na wyświetlanie strony. Żaden element strony WWW nie może być „przycięty” lub nieczytelny.  Zaznaczyć trzeba, że właśnie wyszukiwarki takie jak GOOGLE promują strony responsywne i nadają im wyższy status jako stronom lepiej dostosowanym do wyników wyszukiwania. Strona mobilna jest dosłownie lepiej indeksowana. Dzięki responsywności nasza strona będzie wyżej wyświetlana w wynikach wyszukiwania na przeglądarkach Internetowych. Samo GOOGLE niejako grozi, że strony nie spełniające responsywności mogą być w przyszłości ignorowane przez wyszukiwarkę i nieindeksowane. Powyższe należy mieć na uwadze przy projektowaniu strony WWW oraz przy jej ostatecznym wyglądzie. Klient zlecający budowanie strony musi mieć to na uwadze aby potem nie był rozczarowany. Ponieważ zamysł klienta może być inny niż techniczne wymogi tworzenia serwisu Internetowego. Oczywiście Zleceniobiorca jest w stanie wykonać stronę dostosowaną do marzeń Zleceniodawcy. Niestety wymagania Zleceniodawcy nie muszą być kompatybilne z wymaganiami SEO, mobilnością i pozycjonowaniem strony. Ten konflikt należy dobrze rozwiązać aby wszyscy byli zadowoleni a strona WWW prawidłowo zaindeksowana w wyszukiwarkach.

Mając na uwadze zalecenia a wręcz wymagania „dyktatora” GOOGLE należy stosować się do tych wytycznych aby zaistnieć w sieci WWW. WEB-SPY stosuje się do tych zaleceń i tworzy strony responsywne dostosowane do wszelkich urządzeń mobilnych.

GOOGLE udostępniło bezpłatne narzędzie, które pomaga sprawdzić responsywność naszych stron. Sprawisz to wchodząc na link Test optymalizacji mobilnej GOOGLE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *